loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 417 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای کامران مولایی به نام مشهور

کامران مولایی آهنگ مشهور

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید کامران مولایی مشهور

بازیه تلخه زندگی بازنده ی این بازیم
از زندگی چیزی نگو وقتی به مردن راضی ام
خوشبخت بودن تا ابد از فالو حالم دور شد
مردی که هیج اسمی نداشت از درده تو مشهور شد
خوشبخت بودن تا ابد از فالو حالم دور شد
مردی که هیج اسمی نداشت از درده تو مشهور شد
من خون و دل خوردم من هر نفس مردم وقتی دلت با من اینقد بی رحمه
چیزی نمیدونی از حاله این روزام حاله یه دلتنگو دلتنگ میفهمه
من خون و دل خوردم من هر نفس مردم وقتی دلت با من ابنقد بی رحمه
چیزی نمیدونی از حاله این روزام حاله یه دلتنگو دلتنگ میفهمه

تلخو غم انگیزه که تو دلتنگه دستام نیستی
وقتی واسه آرامشم دستاتو میخوام نیستی
همدست تو تنهایی و این زندگیه بی وجود
با هم تفاوت داشتیم فرقه من و تو عشق بود
همدست تو تنهایی و این زندگیه بی وجود
با هم تفاوت داشتیم فرق منو تو عشق بود

من خون و دل خوردم من هر نفس مردم وقتی دلت با من اینقد بی رحمه
چیزی نمیدونی از حاله این روزام حاله یه دلتنگو دلتنگ میفهمه
من خون و دل خوردم من هر نفس مردم وقتی دلت با من ابنقد بی رحمه
چیزی نمیدونی از حاله این روزام حاله یه دلتنگو دلتنگ میفهمه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی