loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 224 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

 آهنگ جدید و بسیار زیبا و غمگین از مجید رستمی به اسم نامحرم

مجید رستمی آهنگ نامحرم متن آهنگ جدید مجید رستمی نامحرم



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مجید رستمی نامحرم

دله بیتابه منو تو چه روزایی سپری کرد
نفسامون گیر هم بود عشقمون خدایی میکرد
حتی هیچکسی نتونست مارو از این عشق بگیره
حتی باورش دروغ بود که یه روز این عشق بمیره

حالا بشین ببین که چی سره دل اومد انقد قسم دادم که صبرمم سر اومد
حالا بشین ببین شیشه ی عمرم ترک خورد تو این جنون عشق حالم از خودم بهم خورد
حالم از خودم بهم خورد

آرزومون مثله هم بود حتی آرزویه مردن
حتی این قرارمون شد پایه این عشق جون سپردن
حتی قول دادیم به هم که هیچکسی مارو نبوسه
دل هیچ نامحرمی تو غصه واسمون نسوزه

حالا بشین ببین که چی سر دل اومد انقد قسم دادم که صبرمم سر اومد
حالا بشین ببین شیشه ی عمرم ترک خورد تو این جنون عشق حالم از خودم بهم خورد
حالم از خودم بهم خورد

دله بیتابه منو تو چه روزایی سپری کرد نفسامون گیر هم بود عشقمون خدایی میکرد
حتی هیچکسی نتونست مارو از این عشق بگیره حتی باورش دروغ بود که یه روز این عشق بمیره

حالا بشین ببین که چی سره دل اومد

انقد قسم دادم که صبرمم سر اومد
حالا بشین ببین شیشه ی عمرم ترک خورد

تو این جنون عشق حالم از خودم بهم خورد
حالم از خودم بهم خورد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی