loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 262 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از مجید الماسی به اسم میاد اون روز

مجید الماسی آهنگ میاد اون روز

 



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مجید الماسی میاد اون روز

از وقتی که رفتی دنیام زیرو رو شد

قلبم اولین بار با غم رو به رو شد

از وقتی که نیستی هر لحظه یه ساله

خندیدنه بی تو واسم یه خیاله

من بی تو میمیرم از دنیا دلگیرم

حس کردم غصه رو کاش میگفتم نرو

من بی تو میمیرم

من کوچه به کوچه دنباله تو گشتم

افسرده و تنها از دنیا گذشتم

خاکستره عشقت بازم شعله ور شد

این زخمه قدیمی بازم تازه تر شد

من بی تو میمیرم از دنیا دلگیرم

حس کردم غصه رو کاش میگفتم نرو

من بی تو میمیرم از دنیا دلگیرم

میاد اون روزی که دستاتو میگیرم

من بی تو میمیرم از دنیا دلگیرم

حس کردم غصه رو کاش میگفتم نرو , من بی تو میمیرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی