loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 272 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از احسان تهرانچی به اسم بد به حالم

احسان تهرانچی آهنگ بد به حالم

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید احسان تهرانچی بد به حالم

زندگی بی تو یه مرگه

حرفه تنهایی فقط نیست

تویه روزایه نبودت پای خوشبختی وسط نیست

خوش به حاله اونکه امروز با تو همدسته تو جاده

بد به حاله من که قلبم دل به رویای تو داده

بد به حاله من که دارم بی تو میمیرم از این درد

خوش به حاله اونکه لرزید تو سرما بغلت کرد

اونکه اسمه تو میفته تویه فالش خوش به حالش

من که تنها تو رو دارم تو خیالم بد به حالم , بد به حالم

اونکه با تو میرسه به ایده آلش خوش به حالش

من که دور از تو گذشته کل سالم بد به حالم

بد به حالم , بد به حالم , بد به حالم

شعر آهنگ جدید احسان تهرانچی بد به حالم

بد به حاله من که خیسم

وقتی که بارون میگیره

خوش به حاله اونکه زیر چتر آغوشه تو میره

چرا عاشقه تو موندم این برام مثله یه درده

بد به حاله من که حسم به تو تغییری نکرده

به تو تغییری نکرده

حتی یک ذره از عشقم تو دیگه بر نمیگردی

بذار پیرم کنه این غم

اونکه اسمه تو میفته تویه فالش خوش به حالش

من که تنها تو رو دارم تو خیالم بد به حالم , بد به حالم

اونکه با تو میرسه به ایده آلش خوش به حالش

من که دور از تو گذشته کل سالم بد به حالم

بد به حالم , بد به حالم , بد به حالم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی