loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 464 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از روزبه نعمت الهی به اسم خونه

روزبه نعمت الهی آهنگ خونه

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید روزبه نعمت الهی خونه

خونه یعنی بهترین هوایه این حوالی

حالو روز عالی که با تو میگذره

هیچ جا مثله خونه واسه قلبه من نمیشه

حاله من همیشه اینجا بهتره

من محاله دور از اینجا زندگی کنم

عطر این غذا منو دیوونه میکنه

مبل راحتیو چایو حرفهایه خوب

این چیزا منو اسیر خونه میکنه

یه خواب آروم با صدایه بارون

که میزنه به پنجره

هوایه بچگی شوقه خوبه زندگی

محاله یادمون بره

یک نفر باید باشه که چشم به راهته

چون خونه تنهایی یه جایه سردو ساکته

عطر خونه بی نظیره فکرش از سرم نمیره

قلبه من همینجا گیره تا تو خونه ای

هر طرف تو باشی به نشونه میرسم

چون هر شب از میسر تو به خونه میرسم

از میونه کل دنیا سهمه من شده یه رویا

لحظه های با تو اینجا یعنی زندگی

یه خوابه آروم با صدایه بارون که میزنه به پنجره

هوایه بچگی شوقه خوبه زندگی محاله یادمون بره

یه خوابه آروم با صدایه بارون

که میزنه به پنجره

هوایه بچگی شوقه خوبه زندگی

محاله یادمون بره


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی