loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 231 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از میثم ابراهیمی به اسم اونم رفت

میثم ابراهیمی آهنگ اونم رفت

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

اونم رفت دل من دیگه تمومش کن
اونم رفت زخمی که خوردمو خوبش کن
اون اگه عاشق ما بود پیش ما میموند کم دیگه خواهش کن
من با گریه چرا قراره خالی شم
یه عمره مثه اسفندی رو آتیشم
چرا باورت نمیشه ای دل تنها رفته اون از پیشم
دلم دلت شکسته اره طاقت بیار که ما قراره
همیشه تو قفس بمونیم این رسم تلخ روزگاره
همیشه پشت هر زمستون یه بهاره
این زندگی که زندگی نیست جایی واسه دیوونگی نیست
چه سخته هر کی عشقتو خواست بگی نیست …
انگاری دل من هردو گرفتاریم
ما بی اون چه روزای بدی داریم
هیشکی نمونده باهامون که مثه بارون همیشه میباریم …
باز ای دل من نکنه دلت هوایی شه
این قصه آخرش میدونی چی میشه
منوتو تنها میمیریم یه روز ابری پشت همین شیشه …
دلم دلت شکسته اره طاقت بیار که ما قراره
همیشه تو قفس بمونیم این رسم تلخ روزگاره
همیشه پشت هر زمستون یه بهاره
این زندگی که زندگی نیست جایی واسه دیوونگی نیست
چه سخته هر کی عشقتو خواست بگی نیست…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی