loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 295 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از امید ساربانی به اسم خدا کجایی

http://dl.tak3da.com/download/1394/10/Omid-Sarebani-Khoda-Kojaei.jpg

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امید ساربانی خدا کجایی

نبودت کوهه درده منو دیوونه کرده

غمه دنیامو باور کن
ببین بی تو شکستم چقد داغونو خستم

بیا حالم رو بهتر کن
تو این بارونه نم نم ببار آرومو کم کم

بدونه چترو بارونی
یه چشمم خیسه از غم یه چشمم اشکو ماتم

تو حالم رو نمیدونی
همش بیقرارم کسی رو ندارم چقد غصه دارم
میخوام مثله بارون تو فصله زمستون یه دنیا ببارم
خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم
خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم
خدا کجایی خدا کجایی

ببینی نمونده پیشم
خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم
خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم
خدا کجایی خدا کجایی

که دارم دیوونه میشم

بدونه تو چه سردم بگیر دستامو محکم

تو این حاله زمستونی
من از دنیا بریدم برایه عشقت اما

تو هم پیشم نمیمونی
همش بیقرارم کسی رو ندارم

چقد غصه دارم
میخوام مثله بارون تو فصله زمستون

یه دنیا ببارم

خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم
خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم
خدا کجایی خدا کجایی

ببینی نمونده پیشم
خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم
خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم
خدا کجایی خدا کجایی

که دارم دیوونه میشم

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی